Timebeskrivelser for timer i sal

Her er en oversikt som kort beskriver fellestimene i sal og varighet.

 

RPM®

RPM-instruktøren leder deg gjennom en reise med ni forskjellige låter hvor vi bruker varierende sykkelposisjoner og hastigheter . Timen er basert på sykkeltrening utendørs, og et fantasiterreng er med på å skape en komplett og utfordrende treningsøkt. Økta er 50 minutter lang og gjennom å selv justere belastningen på sykkelen din , bestemmer du selv hvor mye du skal ta i .

BodyAttack®
BA er en enkel, høyintensiv gruppetrening utført til musikk, som tilbyr topp trening for alle nivåer. Du deltar på intensive øvelser som bedrer hjerte- og karsystemet og styrker muskulaturen i hele kroppen. 60 min.

BodyBalance™
BODYBALANCE™ er en perfekt blanding av yoga, tai chi og pilates som gjør at du blir konsentrert og avspent. Du trener styrke og fleksibilitet til vakker og harmonisk musikk. BODYBALANCE™ styrker mage- og ryggmuskulaturen, og er med på å redusere stress og spenninger i kroppen.

BodyPump®
BP er styrketrening til musikk som er utfordrende og gjør deg sterk. Treningen er perfekt for både kvinner og menn som vil trene hele kroppen på en time. At BodyPump er enkelt, gjør det lettere å komme i gang og effektiviteten fører til at du raskt merker resultater. 60 min.

BodyStep ®
BS er en moderne versjon av step-up med stikkord som energi, kraft og glede! Det er en enkel, atletisk og morsom treningsform der du bruker en kasse som kan justeres i høyden og trener til motiverende musikk. Hvis du trener regelmessig, kan du forbedre kondisjonen, få bedre koordinasjon og bli sterkere. 60 min.

Sirkeltrening
Dette er som en god gammeldags «gym time». Passer for alle. Stasjonstrening etter musikk, hvor arbeidsintervallene kan variere, samt øvelser.

Spinning
Fellestrening på sykkel i sal. Kombinasjon av stående og sittende sykling, mulighet for individuell innstilling av motstand.

Sh’Bam™
Sh’bam™ er den nyeste timen fra Les Mills. Dette er dansetrening for alle, inkludert de som ikke kan danse. “Come as you are, leave as a star!”

Tabata
Intervalltrening! Totalt 4min per øvelse, fordelt 8 intervaller á 20 sek arbeid og 10 sek pause. Hard og effektivt trening!

Zumba
Beskrevet som verdens største fitness-party. Med eksotiske bevegelser til glad partymusikk er det lett å la seg rive med. Dansebasert, men lett å følge med på trinnene. Der aerobic og andre mer tradisjonelle treningsformer er bygget opp etter puls og takt, baserer Zumba seg i stedet på formen.

Grit
30 min. høy intensitet intervall trening! Basert på vitenskapelig forskning for å gi deg de beste resultatene! Opplev fordelene med personlig trening i gruppe som gir deg raske merkbare resultater.